Nowe BMW S 1000 R już w salonie

10 maja 2021, BMW

 

Silnik pracuje na najwyższych obrotach. Rozwija się czysta moc. Czas na pokaz BMW S 1000 R. Z zewnątrz Dynamic Roadster, wewnątrz DNA Superbike. Podwozie i silnik mają w sobie geny RR. Ultrazwinny, ultraprecyzyjny. 165 KM od 194 kilogramów. Jeszcze bardziej wyrafinowany, jeszcze bardziej śmiały. Po raz pierwszy z optymalnym pakietem M, wraz z barwami M i karbonowymi obręczami M.

 

Dynamika w najlepszej formie
Nie ma sobie równych. W pakiecie M jest zoptymalizowana do najmniejszego grama – od 194 kg. Nawet z pełnym wyposażeniem i po zatankowaniu wciąż nie przekracza 200 kg.

Dane techniczne:

121 kW (165 KM) przy 11 000 obr./min
999 cm³ pojemności skokowej
114 Nm maks. momentu obrotowego przy 9250 obr./min
198,7 kg w stanie gotowym do jazdy, całkowicie zatankowany, ze wszystkimi pakietami wyposażenia, w tym z pakietem M

Pełna kontrola do oporu
Osiąga granice. Pędzi prosto z biegu jałowego. Na drodze do maksymalnej prędkości 12 000 obr./min pozwala poczuć moc supermotocykla. Dzięki trybom jazdy zależnym od przechyłu zawsze pozostaje pod kontrolą. To nie wystarczy? Opcjonalne tryby jazdy Pro zapewniają pełną kontrolę nad wszystkimi systemami regulacji.

 

Pozycja siedząca. Ze śmiałością. I z pełną kontrolą. Dzięki większemu kątowi skrętu, podwójnej regulacji zacisku kierownicy i trzem różnym wysokościom fotela. Bardziej stabilny i precyzyjny niż kiedykolwiek.

 

Kwestia wyboru
Wyposażenie? Różnorodne. Dostępne w niezrównanej kombinacji z pakietem Komfort, pakietem Dynamik, ECALL, Headlight Pro i kontrolą ciśnienia w oponach (RDC). Po raz pierwszy z ekskluzywnym pakietem M, barwami M i kutymi obręczami M lub karbonowymi obręczami M. I z częściami M Performance w formie pakietu karbonowego M lub pakietu frezowanych części M.

Do zobaczenia w salonie.

Zamknij