Fiat Ducato z napędem elektrycznym

17 listopada 2021, Fiat Professional

Według przedstawicieli Fiat Professional, Ducato Electric został opracowany i skonstruowany na podstawie analizy rzeczywistego użytkowania pojazdów przez klientów, obejmującej rok gromadzenia danych, które potwierdziły, że ponad 25 proc. rynku jest już gotowe pod względem użytkowania, tras, dynamiki i osiągów na zmianę podejścia do mobilności.

Ducato Electric oferuje modułowe opcje rozmiaru baterii z zasięgiem od 220 do 360 km według procedury NEDC i różne konfiguracje ładowania. Prędkość ograniczona została do 100 km/h, aby zoptymalizować zużycie energii, maksymalna moc to 90 kW (122 KM), a maksymalny moment obrotowy - 280 Nm. Co więcej, nowa elektryczna jednostka napędowa nie wpływa negatywnie na to, co jest mocną stroną Ducato: pojemność od 10 do 17 m3 i ładowność do 1950 kg.

Silnik elektryczny zapewnia przyspieszenie od 0 do 50 km/h w 5 sekund, e-Ducato może osiągnąć taką samą wydajność jak wersje z silnikiem wysokoprężnym. Auto jest wyposażone w szereg rozwiązań modułowych, począwszy od 2 różnych bloków akumulatorów - 47 kWh i 79 kWh oraz 4 opcje ładowania z wtyczką inteligentnego ładowania, która współpracuje zarówno z zasilaniem AC jak i DC.

Z akumulatorem 47 kWh, e-Ducato może przejechać do 170 km w cyklu WLTP i do 235 km w cyklu miejskim. Natomiast z akumulatorem o mocy 79 kWh dystans ten wzrasta do 280 km w cyklu WLTP, co odpowiada 370 km w cyklu miejskim. Naładowanie wystarczające do przejechania 100 km zajmuje nie więcej niż pół godziny. Akumulatory mają gwarancję na 10 lat lub 220 tys. km w wersji 79 kWh lub 8 lat / 160 tys. km w modelu 47 kWh.

Najszersza gama elektrycznych pojazdów

 na rynku, aby zaspokoić potrzeby klientów.

VAN

BAZA DO ZABUDOWY

PRZEWÓZ OSÓB

e-Ducato oferuje dodatkowy komfort dzięki inteligentnym funkcjom, takim jak klimatyzacja wstępna pojazdu w celu zmniejszenia wpływu klimatyzacji na akumulator, czy planowanie codziennego ładowania w celu skorzystania z niższych kosztów energii. Samochód posiada także tryb odzyskiwania energii pozwalający pojazdowi na kontynuowanie jazdy mimo awarii jednego z modułów. Gdy poziom naładowania zbliży się do 0%, nowy e-Ducato ostrzeże kierowcę i aktywuje tryb jazdy o zmniejszonej wydajności, aby pojazd mógł wydłużyć swój zasięg.

 

 

Źródło: autokatalog.pl, fiatprofessional.com

Zamknij