Alfa Romeo rozpoczyna rok 2023 z rekordowymi wynikami w pierwszym kwartale

16 maja 2023, Alfa Romeo

Po zamknięciu niezwykle pozytywnego roku 2022, Alfa Romeo weszła z impetem w rekordowy, pierwszy kwartał będący wynikiem rygorystycznie realizowanego, solidnego planu strategicznego, nieustannie koncentrującego się na wielowymiarowej jakości.
Rok 2023 będzie rokiem złożonym, pełnym ekscytujących wyzwań, ale doskonałe wyniki handlowe w I kwartale wskazują na wyraźny wzrost w Europie, gdzie liczba rejestracji zwiększyła się ponad dwukrotnie, co stanowi wzrost o 136%. Udział w rynku również się podwoił, o ponad 100%.

Jeśli chodzi o równomierny wzrost udziału w rynku w regionie, „best performance” odnotowały kraje takie jak Austria i Portugalia, gdzie liczba rejestracji wzrosła odpowiednio o 317% i 400%, co ponad trzykrotnie zwiększyło udział w rynku. Wyniki w kluczowych krajach takich jak Włochy, Francja, Niemcy i Holandia, podwoiły się, z ponad dwukrotnie większym udziałem w rynku w porównaniu z I kwartałem 2022 roku. Wzrost rejestracji przedstawia się następująco: Włochy, 188%; Francja, 174%; Niemcy, 112%; Hiszpania, 121%; Holandia, 186%.
Bardzo dobre wyniki odnotowano również na poziomie globalnym, gdzie odnotowano wzrost rejestracji o 64% w porównaniu z pierwszym kwartałem 2022 roku. Doskonałe wyniki pokazują wyraźny wzrost zanotowany od końca 2022 roku, który z kolei potwierdza stabilność wyników handlowych zgodnie ze skonsolidowanymi wynikami za 2021 rok.

Na Bliskim Wschodzie zarejestrowano wyjątkowy wzrost sprzedaży, po rekordowym 2022 roku. W szczególności, w 2022 roku swoją pozycję na scenie globalnej, jako rynek o najszybszym wzroście, ugruntowała Turcja, gdzie wolumen sprzedaży wzrósł czterokrotnie w porównaniu z ubiegłym rokiem. Świetne wyniki zarejestrowano także w I kwartale 2023 roku, sprzedaż w regionie wzrosła o 149%, przy czym udział Turcji w całkowitym wzroście na Bliskim Wschodzie wyniósł 55%.

Rok 2023 zapowiada się dla włoskiej marki pod znakiem ogromnych sukcesów handlowych w skali globalnej, dzięki odświeżonej gamie obejmującej nowe modele Giulia i Stelvio. Najważniejsze modele obecnej gamy i filary przyszłego planu produktowego marki ewoluowały pod względem stylistyki i technologii i są gotowe, aby stać się punktem odniesienia w swoich segmentach, tak samo zresztą, jak dzieje się to od momentu wprowadzenia ich na rynek. Ponadto, Alfa Tonale skompletowała swoją gamę, prezentując wersję Q4 Plug-In Hybrid i jest gotowa na wyzwania handlowe w różnych regionach na całym świecie.

Jean-Philippe Imparato, dyrektor generalny marki Alfa Romeo:

„Wyniki handlowe zarejestrowane przez markę w pierwszym kwartale tego roku są zwieńczeniem pracy zespołu i metodycznego podejścia do realizacji naszej strategii opartej na dwóch absolutnych priorytetach: bezkompromisowej jakości 360° oraz stabilności. Zespół pracuje z pokorą, osiągając wyznaczone cele, co napawa nas dumą, ale jednocześnie jesteśmy świadomi konieczności kontynuowania podróży z pasją i determinacją, które od zawsze nas wyróżniają, jeśli chcemy osiągnąć ambitne cele określone w naszym planie.”

* Źródło: Stellantis Analytics, na podstawie oficjalnych danych sprzedaży pochodzących z poszczególnych rynków.

Niniejsza informacja jest aktualna w dniu publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych wersji, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać wyłącznie za dodatkową opłatą.

 

Źródło: https://www.media.stellantis.com/

Zamknij

Alfa Romeo rozpoczyna rok 2023 z rekordowymi wynikami w pierwszym kwartale

Dziękujemy za kontakt z naszą firmą. W ciągu 24 godzin pracownik Gazda Group skontaktuje się z Państwem.

Pole obowiązkowe

Pole obowiązkowe

Pole obowiązkowe - niepoprawny adres email

Pole obowiązkowe

Pole obowiązkowe

Formularz kontaktowy

GG - contact worker

Dziękujemy za kontakt z naszą firmą. W ciągu 24 godzin ja, bądź inny pracownik Gazda Group skontaktuje się z Państwem.

Pole obowiązkowe

Pole obowiązkowe

Pole obowiązkowe

Pole obowiązkowe

Pole obowiązkowe

xobo.pl

Ustawienia ciasteczek

Możesz zmienić ustawienia plików cookie naszych i naszych partnerów. Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga twojej zgody. Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej.

Ciasteczka niezbędne

Są kluczowe i niezbędne dla płynnego działania naszej strony. Ich dane gwarantują Twoje bezpieczeństwo online oraz pozwalają nam szybko reagować na ewentualne problemy.

Ciasteczka analityczne

Są istotne do analizy zachowań użytkowników na naszej stronie. Dzięki nim możemy ulepszyć Twoje doświadczenie online. Ich dane pozwalają nam lepiej zrozumieć Twoje preferencje i potrzeby, co umożliwia ciągłe dostosowywanie naszej strony do Twoich oczekiwań.

Ciasteczka marketingowe

Są wykorzystywane do personalizacji i dostosowania reklam do Twoich zainteresowań i preferencji. Dzięki nim możemy dostarczać Ci bardziej adekwatne i interesujące treści reklamowe, co pozwala nam lepiej odpowiadać na Twoje potrzeby i oczekiwania podczas korzystania z naszej strony.