Abarth zaprasza swoją społeczność do zaprojektowania koloru nadwozia przyszłych modeli

13 maja 2022, Abarth

Społeczność Abartha po raz kolejny entuzjastycznie odpowiedziała na wezwanie marki spod znaku Skorpiona, aktywnie uczestnicząc w pierwszej ankiecie online, w której oddano prawie 120 000 głosów, oceniając nowe brzmienie dźwięku AVAS dla przyszłych modeli Abartha. Ta bardzo udana inicjatywa pokazała ogromne zainteresowanie fanów nową drogą, którą podąża legendarna marka.

Umacniając więź między marką a jej entuzjastami, na oficjalnych stronach Abartha na Facebooku, Instagramie i TikToku pojawi się druga odsłona „Abarth Performance Creators", internetowego narzędzia  pozwalającego fanom wyrazić swoje preferencje odnośnie nowego koloru nadwozia przyszłych modeli Abartha.

O zwycięski tytuł walczą dwa nowe, ekskluzywne, pastelowe kolory nadwozia. Wyróżniające się stylem „urban race” zostały opracowane przez ekspertów z Centrum Stylu Abartha, aby towarzyszyć ewolucji marki opartej na jej wartościach, do których należą wielkomiejski styl i zrównoważone osiągi.

Oba kolory oddają energię, osiągi i charakter marki oraz Abarthistów, którzy będą musieli wybrać jeden z dwóch wyjątkowych odcieni: Żółty Acid lub Niebieski Poison.

Pierwszy kolor to Żółty Acid, zainspirowany adrenaliną, jaką wywołuje sportowa jazda Abarthem, ale także tradycyjnym skojarzeniem z kreatywną energią, która ożywia i oświetla przyszłość. Projektanci chcieli stworzyć czyste i „nieobojętne” malowanie nadwozia, które od razu oddawałoby jego niepokorny charakter, a jednocześnie sprawiało, że ten mały, sportowy samochód wyróżniałby się w mieście. Efekt końcowy wygląda jak błysk pioruna, co z pewnością nie pozostanie niezauważone w aglomeracjach, w których dominują samochody o neutralnych kolorach.

Będący wyraźnym hołdem dla rajdowych samochodów z logo Skorpiona (na myśl przychodzi legendarny model 131 Rally), kolor nadwozia Niebieski Poison wprowadza markę w przyszłość mobilności, przy jednoczesnym pełnym poszanowaniu jej wartości i stylu. To właśnie ten nowy odcień nasyconego błękitu przeniesie sportową jazdę Abarthem do codziennego życia. Fani marki będą zafascynowani kolorem, który łączy przeszłość z przyszłością.

To dwa ekskluzywne kolory, oba intensywne i o silnym charakterze: który z nich znajdzie więcej zwolenników wśród społeczności?

Obecnie społeczność „The Scorpionship”, do której można bezpłatnie dołączyć pod adresem abarth.com/scorpionship, liczy ponad 160 000 członków, wśród których są zarówno fani, jak i właściciele samochodów Abarth.  Istnieją 93 oficjalne kluby zlokalizowane w 22 krajach  na czterech kontynentach.  Pasja miłośników nie zna granic, o czym można było  przekonać się pod koniec 2020 roku podczas „Abarth digital day”, kiedy to społeczność trafiła do Księgi Rekordów GuinnessaTM za największy w historii cyfrowy zlot.

Wkrótce pojawią się kolejne inicjatywy społeczne, których celem będzie współtworzenie Abartha jutra.

 

Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.

Źródło: www.media.stellantis.com

Zamknij

Abarth zaprasza swoją społeczność do zaprojektowania koloru nadwozia przyszłych modeli

Dziękujemy za kontakt z naszą firmą. W ciągu 24 godzin pracownik Gazda Group skontaktuje się z Państwem.

Formularz kontaktowy

GG - contact worker

Dziękujemy za kontakt z naszą firmą. W ciągu 24 godzin ja, bądź inny pracownik Gazda Group skontaktuje się z Państwem.